Nystart

Jag blir lite rubbad varje år vid den här tiden. Helt plötsligt, när det går över i augusti så får jag en obeskrivlig lust att köpa skolsaker! Jag tror att det är känslan av nystart som gör det, nyvässade pennor och oskrivna blad.
Jag vill andas in doften av papper och läder från en ny filofax och jag vill rita krumerlurer och snirkliga bokstäver med en aldrig förr använd penna.
Jag vill börja om litegrann med det mesta. Äta bättre, motionera mer, bli snällare, skaffa mig bättre rutiner och ha ett konstant fint och städat hem.

Just nu känns det som om en riktigt fin filofax, en dyr penna och några färgglada gem skulle hjälpa mig med allt det där.

Och en ny handväska att lägga allt i skulle göra hela min höst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0