Tvätta och städa



A clean house is a sign of a wasted life.....
Förvisso, men jag trivs inte riktigt när det börjar gro igen alldeles så idag ska det städas och tvättas ändå,
och så kan jag ägna mig åt mer kvalitativa göromål resten av veckan.

Kolla tvättmaskinen här nedanför kompisar, vad säger ni om den? :-)
Man skulle ha en stor tvättstuga med en tre, fyra maskiner och lika många torktumlare så skulle det här med tvättandet inte ta upp så mycket av ens tid....



Jag har träningsvärk idag!
Fruktansvärt ont över hela kroppen.
Och det beror på att jag inte vanligtvis klättrar på vulkaner, kryper i djungellabyrinter och hoppar studsmatta,
men jag kanske skulle börja göra det oftare för vi hade vansinnigt roligt!

Nähä.... Back to business....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0